Muuta tilaus
Voinko poistaa tai muuttaa tilaustani?
Yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen poistaminen on hyvä, mikäli tilausta ei ole noutettu varastosta tai se on lähetetty.
Jos olet asiakkaana jo saanut ilmoituksen, että tilauksesi on lähetetty, tilausta ei ole enää mahdollista poistaa tai muuttaa
Huomaa, että tuotteet, jotka on merkitty 'erikoistilauksena', ovat sitovia eivätkä näin ollen ole mitätöitävissä.
Huomaa, että jos tilaus on jo lähetetty, sinun tulee noutaa tilauksesi ja lähettää se takaisin meille. Huomaa, että palautusmaksu on.
Voinko lisätä tuotteen tilaukseeni?
Jos haluat täydentää tilaustasi (maksutavasta riippumatta), ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua edelleen viimeistelyssä.
Toimituksen muutokset
Jos tavarat on pakattu henkilökuntamme toimesta varastossamme tai jos tavarat ovat lähteneet varastoltamme, tilaukseen ei ole mahdollista tehdä ilmaisia muutoksia. Siksi on erittäin tärkeää, että tarkistat aina uudelleen, että tilauksesi tiedot ovat oikein.
Jos jostain syystä muutoksia tämän jälkeen tarvitaan, DHL/Postnord veloittaa 25 Euro uudelleenvarausmaksun esimerkiksi puhelinnumeron vaihtamisesta.
Jos tavarat toimitetaan toiseen osoitteeseen, lisätään 25 Euro uudelleenvarausmaksu. Meneillään olevan toimituksen ID-valvonnan poistamiseksi lisätään 25 Euro uudelleenvarausmaksu.