Yleiset kysymykset
Mikä on asiakaspalvelunne aukioloaika?
Arkipäivät: 09:00 - 16:30
Lauantai: SULJETTU
Sunnuntai ja juhlapyhät: SULJETTU
Mikä on myymälänne aukioloaika?
Arkipäivät: 10:00 – 18:00
Lauantai: 10:00 – 16:00
Sunnuntai: 10:00 – 16:00
Kuinka kauan minulla on aikaa palauttaa tuote?
Yksityisasiakkaana sinulla on aina 30 päivän avokauppa-aika tuotteen toimituksesta sinulle.
Avokaupan ehdot ovat seuraavat:
-Tuotteen on oltava käyttämätön ja moitteettomassa kunnossa.
-Tuotetta ei saa olla asennettu.
-Alkuperäispakkauksen on oltava moitteettomassa kunnossa.
Poikkeukset peruutusoikeudesta:
Haluamme informoida sinua peruutusoikeuden poikkeuksista.
Tuotteiden tilaaminen "erikoistilauksena" merkittyinä tarkoittaa, että tuote on tilattu yksinomaan sinua varten tai se valmistetaan tilauksesi perusteella, mikä tarkoittaa, että tuotetta ei voi palauttaa, koska se on poikkeus peruutusoikeudesta.
Huomaa, että peruutusoikeus ei koske kaikkia "erikoistilaus" -tuotteita.
Huomaa, että peruutusoikeus koskee vain kuluttajia eikä sitä sovelleta yritysasiakkaille. Jos sinulla on kysyttävää peruutusoikeudesta tai palautuksista, asiakaspalvelumme auttaa mielellään kysymyksissäsi.
Tarkempia ehtoja avokaupasta löydät ostoehdoistamme.
Peruuta tilaus
On mahdollista poistaa yksittäisiä tuotteita tai koko tilaus, edellyttäen että tilausta ei ole vielä kerätty varastollamme tai lähetetty.
Mikäli asiakkaana olet jo saanut ilmoituksen tilauksesi lähettämisestä, tilauksen poistaminen tai muuttaminen ei enää ole mahdollista.
Huomaa, että tuotteet, jotka on merkitty 'erikoistilauksena', ovat sitovia eivätkä näin ollen ole mitätöitävissä.
Kuinka teen palautuksen?
Jos olet tehnyt tilauksen verkkosivuillamme, voit tehdä palautuksen noutopisteellä/kotiinkuljetuksella tai vierailla myymälässämme Staffanstorpissa. Jos olet ostanut tuotteen myymälästämme Staffanstorpissa ja haluat tehdä palautuksen, vieraile ystävällisesti myymälässämme. Asiakaspalvelumme ei käsittele myymälästä ostettuja palautuksia.
Palautuksen tekemiseksi - KLIKAA TÄSTÄ!
Huolehdimme ympäristöstä ja haluamme tehdä osamme kestävän tulevaisuuden puolesta, minkä vuoksi emme toimita palautuslomaketta lähetystemme mukana, vaan ohjaamme asiakkaamme tekemään palautuksen alla olevan linkin kautta.
Ole hyvä ja rekisteröi palautettavat tuotteet palautusportaalissamme syöttämällä tilausnumerosi ja siihen liittyvä sähköpostiosoitteesi. LINKKI PORTAALIIN – KLIKKAATÄSTÄ!
Kun olet suorittanut palautuksen rekisteröinnin, saat sähköpostitse palautuskuitin ja palautuslomakkeen. Palautuslomake tulee kiinnittää palautettaviin tuotteisiin. Sisällytä mielellään palautuskuitin palautuspakettiisi.
Jos sinulla on useampia paketteja/kollia, joita haluat palauttaa ja tarvitset useampia palautuslomakkeita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Noutopisteellä tehtävistä palautuksista perimme kiinteän maksun 9 EURO/colli riippumatta kuljetusyhtiöstä. Kotiinkuljetuksella tapahtuvista palautuksista, joissa kuljetusyhtiö noutaa tavarat, perimme kiinteän maksun 49 EURO/pallet/colli. Palautusmaksu vähennetään automaattisesti takaisinmaksusta.
Lisätietoja palautuksesta saat täältä! LINKKI
Kuinka teen reklamaation?
Kaikki reklamaatioasiat käsitellään yksinomaan asiakaspalvelumme kautta emmekä myymälässämme Staffanstorpissa.
Reklamaation tekemiseksi - KLIKAA TÄSTÄ!
Jos huomaat jostain syystä, että tuotteesi on viallinen, aloita reklamaatioprosessi mahdollisimman pian virheen havaittuasi. Tee ilmoitus tilausnumerollasi ja siihen liittyvällä sähköpostiosoitteellasi. LINKKI PORTAALIIN – KLIKAA TÄSTÄ!
Rekisteröidessäsi tapausta pyydämme sinua kuvailemaan mahdollisimman tarkasti, mikä on vialla, ja liittämään mukaan kuvia, jotka näyttävät virheen.
Jokainen reklamaatio käsitellään ja arvioidaan manuaalisesti, ja saat päivityksiä tapauksen edetessä asiakaspalvelultamme.
Lisätietoja reklamaatiosta löydät täältä! LINKKI
Paketti oli vaurioitunut toimitettaessa, mitä teen?
Kaikki reklamaatioasiat käsitellään yksinomaan asiakaspalvelumme kautta emmekä myymälässämme Staffanstorpissa.
Kuljetusvahinkoilmoituksen tekemiseksi - KLIKAA TÄSTÄ!
Jos tuotteesi on valitettavasti vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydämme sinua aloittamaan kuljetusvahinkoilmoituksen välittömästi, mutta viimeistään 5 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Myös ns. piilevät kuljetusvauriot, jotka havaitaan vasta, kun tuote on avattu. Tarkista siksi sisäpakkauksen ja tuotteen kunto välittömästi toimituksen jälkeen.
Pidätämme oikeuden hylätä ilmoitukset ilman lisätutkimuksia, jos aikaraja ylittää 5 työpäivää vastaanottamisesta.
Ilmoituksen rekisteröimiseksi pyydämme sinua tekemään sen portaalin kautta, ilmoittamalla tilausnumerosi ja siihen liittyvän sähköpostiosoitteen. LINKKI PORTAALIIN – KLIKKA HÄSTÄ!
Sain väärän tuotteen toimituksessani, mitä teen?
Haluamme aloittaa pyytämällä anteeksi tapahtunutta. Ota yhteyttä meihin mahdollisimman pian osoitteeseen support@hultens.se, niin autamme sinua parhaamme mukaan. Jos mahdollista, liitä mukaan kuva saamastasi tuotteesta.